Tipy pro zdravý spánek

Možná se taky často v noci převalujete na posteli ze strany na stranu a nedaří se vám usnout? Nejste sami. Spousta lidí v dnešní době má problémy se spánkem a také jako vy počítají marně ovečky a během následujícího dne nemají téměř žádnou energii a vitalitu. Zažeňte, díky našim tipům nespavost.

Chce to plán

Tělo je složité a zároveň velmi jednoduché. Chod těla se dá více méně ovlivnit. Naše tělo miluje přesnost a pořádek. Také se tělo nerado přizpůsobuje změně času, kdy se uberete do postele na vaše madrace. Jděte spát a vstávejte, pokud možno ve stejnou dobu. Není dobré také spánek zbytečně prodlužovat. Jak dlouho by měl člověk spát? Přesná délka pro správný spánek není známá. Ovšem rozhoduje to, jak se cítíte pro probuzení. Za zdravou délku spaní se považuje šest až devět hodin.

Čtěte také: Nechte si udělat matrace na míru

Určete si dobu pro spánek

Efektivní také je, jít spát, co nejdříve. První polovina spánku, tedy někdy mezi 23:00 – 1:00 hodinou, je pro zdravé spaní zásadní. V této části při našem spaní dochází k hlubokému uvolnění. Budeme tak mít více energie. Jak dlouho vám trvá, než usnete? Běžný, zdravý jedinec usíná během patnácti až třiceti minutami. Ovšem pokud patříte mezi ty, co se velmi dlouhou dobu trápí s usínáním, měli byste navštívit svého lékaře.

Snadnější usínání vám také určitě zajistí vhodné i ty najlacnejšie matrace, s kterými bude usínání a spánek opravdovým zážitkem.

Napsat komentář